You are not logged in.

halilsoyman

Beginner

  • "halilsoyman" started this thread

Posts: 6

Date of registration: Jul 11th 2014

  • Send private message

1

Friday, July 11th 2014, 2:50pm

Hunger Games Serverı

Öncelikle Merhaba Ben Halil Soyman bu gün burda yardım istememin sebebi bir hunger games serverı açıcam ve birkaç sorum var yardım edebileceğinizi düşünüyorum konuyu doğru yeremi açtım bilmiyorum :D öncelikle ben ilk ay 32 kişi olmak üzere bir server açıcam hunger games budnan nce çok admin rehber yok o şu felan ama hiç panel kullanmadım benim asıl işim grafikerim baktım yakın arkadaşlarım 900 lira kazanıyor ayda vip satışlarından bende dedim ben nite satmiyayım bu arada zaten satışların %90 telefonla alınıyordu anca 40 tllik vipler kredikartıyla neyse asıl mesele ben hunger games serverımın dört dörtlük olmasını istiyorum 'PLUGİN' Açısından Yazılımdan Anlayan Biriyim Zaten Amblemine Kadar Kendim 4d cinema ile yaptım asıl konu bana güzel bir plugin paketi ben bunu buldum sizce iyimi önce onu soriyim #mce_temp_url# neyse eğer güzelse sorun yok ama daha iyisi varsa atın nolur ben plugin açısından scoreboard plugininide istiyorum ikinci sorunum bu ve son olarak sizin şu olsun yoksa olmaz yada işte kitabın içine şunu yaz dediğiniz bişey varsa söleyin ben daha çok başınızı ağrıtıcam :D saolun cevaplarınız için

  • "lovegame52" is male

Posts: 3,609

Date of registration: Oct 25th 2013

  • Send private message

2

Friday, July 11th 2014, 3:00pm

3 Yere aynı konuyu açmışsınız uzaklaştırma alabilirsiniz !

halilsoyman

Beginner

  • "halilsoyman" started this thread

Posts: 6

Date of registration: Jul 11th 2014

  • Send private message

3

Friday, July 11th 2014, 3:09pm

3 Yere aynı konuyu açmışsınız uzaklaştırma alabilirsiniz !
özür dilerim nereye açıcağımı bilmiyordum yardım edicekmisiniz ?

IEmre

Banned

  • "IEmre" is male
  • "IEmre" has been banned

Posts: 2,488

Date of registration: Jul 1st 2014

  • Send private message

4

Friday, July 11th 2014, 3:39pm

Çelişkili.Eğer gerçekten 4 4 lük bir hg açıcaksanız ve plugin yazılımındanda anlıyorsanız ilk olarak kendi hg pluginini zi yazmakla baslayın derim hem bug sıkıntısı yasamazsınız hemde daha iyi yapabilirsiniz.
[[+{=>:-|||/ MineBlok \|||-:<=}+]]

============================

-ya canım öyle işte çok çalıştık çok!!one!!1!
+Peki sayın Steve neden şirketinizin logosunu ısırılmıs elma yaptınız?
-elmadamı yemiyahh_?
============================



halilsoyman

Beginner

  • "halilsoyman" started this thread

Posts: 6

Date of registration: Jul 11th 2014

  • Send private message

5

Friday, July 11th 2014, 3:41pm

Çelişkili.Eğer gerçekten 4 4 lük bir hg açıcaksanız ve plugin yazılımındanda anlıyorsanız ilk olarak kendi hg pluginini zi yazmakla baslayın derim hem bug sıkıntısı yasamazsınız hemde daha iyi yapabilirsiniz.
Attığım Linkteki Pluginler Zaten Sorunsuz Olan Pluginler Onun Üzerine Eklemek İstiyorum Ben

Rate this thread