Sie sind nicht angemeldet.

loklok02

Anfänger

  • »loklok02« ist der Autor dieses Themas

Beiträge: 14

Registrierungsdatum: 1. August 2016

  • Nachricht senden

1

Mittwoch, 3. August 2016, 16:12

CS:GO Serverime Giremiyorum YARDIM LÜTFEN !!! ):

Öncelikle Selamun Aleyküm CS:GO serverime giremiyorum tıklıyorum hiç bir şey demeden ana menüye atıyor. Lütfen yardım edin ): nitradodan memnunum geçenlerde tag sıkıntım var Zeynel reis sayesinde düzelttim. Şimdide böyle bir sorunum var Lütfen Yardım EDİN ):

abdullahaia

Anfänger

Beiträge: 42

Registrierungsdatum: 21. Mai 2016

  • Nachricht senden

2

Mittwoch, 3. August 2016, 16:28

fast dl kullanın :thumbsup: :thumbsup:
##SALVATOr## JAİLBREAK :) :) :thumbsup:

loklok02

Anfänger

  • »loklok02« ist der Autor dieses Themas

Beiträge: 14

Registrierungsdatum: 1. August 2016

  • Nachricht senden

3

Mittwoch, 3. August 2016, 16:38

fast dl alakalı hiç bir şey bilmiyorum ):

loklok02

Anfänger

  • »loklok02« ist der Autor dieses Themas

Beiträge: 14

Registrierungsdatum: 1. August 2016

  • Nachricht senden

4

Mittwoch, 3. August 2016, 18:41

fast dl kiraladım models materials sounds maps yükledim hala açılmıyor lütfenn yardımcı olun

yusufemre78

Schüler

  • »yusufemre78« ist männlich
  • »yusufemre78« wurde gesperrt

Beiträge: 423

Registrierungsdatum: 4. April 2016

Wohnort: Karabük

Beruf: Bilgisayar yazılım ve donanım.

  • Nachricht senden

5

Mittwoch, 3. August 2016, 19:55

server.cfg dosyasına fastdl adresinizi girdiniz mi?
İnternet Sitemiz: www.arcade-gaming.net
Csgo Server İp : 185.26.147.236:27015
Ts3 İp: arcade.teamspeak3.pro

loklok02

Anfänger

  • »loklok02« ist der Autor dieses Themas

Beiträge: 14

Registrierungsdatum: 1. August 2016

  • Nachricht senden

6

Mittwoch, 3. August 2016, 21:22

Evet hocam girdim

yusufemre78

Schüler

  • »yusufemre78« ist männlich
  • »yusufemre78« wurde gesperrt

Beiträge: 423

Registrierungsdatum: 4. April 2016

Wohnort: Karabük

Beruf: Bilgisayar yazılım ve donanım.

  • Nachricht senden

7

Mittwoch, 3. August 2016, 23:31

Fastdl'ye attığınız dosyaları ve server.cfg dosyasındaki kodları kontrol edin. Ayrıca yükledikleriniz fastdlnizin boyutundan büyük ise böyle şeyler olabilir. Boyutunuda kontrol ediniz.
İnternet Sitemiz: www.arcade-gaming.net
Csgo Server İp : 185.26.147.236:27015
Ts3 İp: arcade.teamspeak3.pro

loklok02

Anfänger

  • »loklok02« ist der Autor dieses Themas

Beiträge: 14

Registrierungsdatum: 1. August 2016

  • Nachricht senden

8

Donnerstag, 4. August 2016, 11:02

Baktım hepsine bir problem yok o konuda teşekkür. Olay şu şekilde şimdi servera lag girdi bende bi reset atayım servera dedim panele girdim yanlışlıkla koruma aktif ettim sonra deaktif ettim serveri açtık falan giriyim dedim tıkladım csgo sunucuma tıkladığım anda geri ana menüye atıyor sorunum bu burayada konu açtım ticketta attım tickete gelen yanıt şu şekilde "Serveriniz güncel değil güncelleme gelince bilgilendireceğiz" böyle bir yanıt aldım. Paneldem server update baktım güncelleme yok tamamen alakasız cevap almış oldum. Nitradodam memnunum ama attığım tickete pek ilgilenilmedi verdiğim para boşuna gidiyor servera girilmiyor neyse lütfen bi yardımcı olun ): süresi bitecek yoksa serverin!! ):

loklok02

Anfänger

  • »loklok02« ist der Autor dieses Themas

Beiträge: 14

Registrierungsdatum: 1. August 2016

  • Nachricht senden

9

Donnerstag, 4. August 2016, 13:06

Sorun çözüldü
-Konu Kilit.

Thema bewerten